Oyun Hileleri

Cyberpunk 2077 Hileleri ve Konsol Komutları

Cyberpunk 2077 Hileleri ve Konsol Komutları

Cyberpunk 2077, her ne kadar sorunlu çıkış yapsa da getirilen güncellemeler ile çok daha iyileştirildi. Oyunu henüz daha deneyimlememiş veya bütün hikayeyi daha stabil FPS değerlerinde tekrardan oynamak isteyen oyuncuların sayısı bir hayli fazla. İçeriğimizde yer vereceğimiz Cyberpunk 2077 hileleri ve konsol komutları, takıldığınız görevleri kolayca geçmenizi sağlayacaktır.

Cyberpunk 2077 Hileleri Nasıl Kullanılır?

cyberpunk 2077 hileleri nasil kullanilir

Cyberpunk 2077 her ne kadar single player (tek oyunculu) bir oyun olsa da oyunda kullanabileceğiniz hile kodları için bir konsol bulunmuyor. Ancak oyuncular tarafından geliştirilen Cyber Engine Tweaks isimli mod paketi sayesinde konsola erişim sağlayabiliyorsunuz. Bu mod paketiyle birlikte farklı fonksiyonları da kullanabileceğinizi hatırlatmak isteriz. Mod paketini sorunsuz bir şekilde kurduktan sonra ESC’nin altındaki ” é ” tuşuna basarak konsolu açabilirsiniz. Açılan konsola yazımızdaki Cyberpunk 2077 hileleri arasından seçtiğinizi yazıp ENTER tuşuna bastığınızda kodlar aktifleşecektir.

Cyberpunk 2077 Hileleri ve Konsol Komutları Nelerdir?

Cyberpunk 2077 konsol komutları oyundaki bazı şeyleri bozabileceği için mevcut ilerlemenizin bir yedeğini almanızı tavsiye ediyoruz. Aşağıdaki komutları kullanmadan önce Cyber Engine Tweaks modunu tam olarak kurduğunuzdan emin olun.

Cyberpunk 2077 Para Hilesi

Aşağıdaki Cyberpunk 2077 konsol komutu sayesinde istediğiniz kadar parayı elde edebilirsiniz.

  • Game.AddToInventory(“Items.money,amount”,1): İstediğiniz miktarda para ekler.

Cyberpunk 2077 Johnny Silverhand Kostümü Hilesi

Johnny Silverhand’ın kostümünün her bir parçasını elde etmek için kullanabileceğiniz komutlar:

  • Game.AddToInventory(“Items.Q005_Johnny_Glasses”,1) – Johnny’nin kostüm parçasını ekler.
  • Game.AddToInventory(“Items.Q005_Johnny_Shirt”,1) – Johnny’nin kostüm parçasını ekler.
  • Game.AddToInventory(“Items.Q005_Johnny_Pants”,1) – Johnny’nin kostüm parçasını ekler.
  • Game.AddToInventory(“Items.Q005_Johnny_Shoes”,1) – Johnny’nin kostüm parçasını ekler.
  • Game.AddToInventory(“Items.SQ031_Samurai_Jacket”,1) – Johnny’nin kostüm parçasını ekler.

Cyberpunk 2077 Beceri Kitabı Hilesi

Karakterinizin becelerini geliştirmek için aşağıdaki komutları kullanabilirsiniz.

  • Game.AddToInventory(“Items.AssaultSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.AthleticsSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.BrawlingSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.ColdBloodSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.CombatHackingSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.CraftingSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.DemolitionSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.EngineeringSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.GunslingerSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.HackingSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.KenjutsuSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.PerkPointSkillbook”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.StealthSkillbook”,1)

Cyberpunk 2077 Silah Hilesi

Oyuncuların en çok aradığı Cyberpunk 2077 hileleri arasında bulunan silah kodları aşağıdadır.

  • Game.AddToInventory(“Items.q114_cassidy_revolver”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_corpo_rifle”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_katana”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_pistol”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_revolver”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_rifle”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.q115_shotgun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.sq021_peter_pan_baton”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.sq029_rivers_gun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.sq030_old_gun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.mq001_scorpions_knife”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.mq007_skippy”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Moron”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Nash”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Achilles_Tiny_Mike”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ajax_Training”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ashura_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ashura_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ashura_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Ashura_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Base_Copperhead”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Base_Lexington”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Base_Masamune”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baseball_Bat_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baseball_Bat_Denny”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Burya_Comrade”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Burya_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Burya_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Burya_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Burya_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baton_Alpha”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baton_Beta”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baton_Gamma”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Baton_Tinker_Bell”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Butchers_Knife_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Cane_Fingers”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Carnage_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Carnage_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Carnage_Mox”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Carnage_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Carnage_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Cattle_Prod_Tinker_Bell”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Chao_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Chao_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Chao_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Chao_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Chefs_Knife_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Copperhead_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Copperhead_Genesis”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Copperhead_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Copperhead_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Copperhead_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Crowbar_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Crusher_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Crusher_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Crusher_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Crusher_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Defender_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Defender_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Defender_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Defender_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Trauma”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dian_Yinglong”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Dilo_Stout”,1)
  • Game.AddToInventory(‘Items.Preset_Grad_Buck”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Grad_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Grad_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Grad_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Grad_Panam”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Grad_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Hammer_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Hammer_Sasquatch”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_HMG_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(Items.Preset_Igla_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Igla_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Igla_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Igla_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Igla_Sovereign”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Iron_Pipe_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Frank”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_MQ041”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Royce”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kenshin_Takemura”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kanabo_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Arasaka_2020”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Cocktail”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_GoG”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Hiromi”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Saburo”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Surgeon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Takemura”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Katana_Training”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.mq008_golden_knuckledusters”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.mq011_wilson_gun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.mq025_buck_gun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knife_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knife_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knife_Stinger”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knuckles_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knuckles_Golden”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knuckles_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Knuckles_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kukri_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Kukri_Voodoo”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_DEBUG”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Toygun”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Lexington_Wilson”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Liberty_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Liberty_Dex”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Liberty_Rogue”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Liberty_Yorinobu”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Machete_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Machete_Maelstrom”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Machete_Valentinos”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Arasaka_2020”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Flashlight”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Rogue”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Scope”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Masamune_Trauma”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_MQ008_Nova”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nekomata_Breakthrough”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nekomata_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nekomata_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nekomata_Neon”,1
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nekomata_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Doom_Doom”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nova_Q000_Nomad”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Arasaka”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Arasaka_2020”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Jackie”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Maiko”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Nue_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Omaha_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Omaha_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Omaha_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Omaha_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Omaha_Suzie”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Cassidy”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Default_E”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Default_L”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Default_R”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Default_U”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Kerry”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Legendary”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Overture_River”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Palica_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Palica_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Palica_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Palica_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pipe_Wrench_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pulsar_Buzzsaw”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pulsar_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pulsar_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pulsar_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Pulsar_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Q001_Lexington”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Quasar_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Quasar_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Quasar_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Quasar_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Arasaka_2020”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Maelstrom”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Saratoga_Raffen”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Satara_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Satara_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Satara_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Satara_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Shingen_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Shingen_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Shingen_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Shingen_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.reset_Shingen_Prototype”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Shovel_Caretaker”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sidewinder_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sidewinder_Divided”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sidewinder_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sidewinder_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sidewinder_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Silverhand_3516”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sor22_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sor22_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sor22_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Sor22_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory”(Items.Preset_Tactician_Default)”,1
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tactician_Headsman”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tactician_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tactician_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tactician_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tanto_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Testera_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Testera_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Testera_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tire_Iron_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Tomahawk_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Unity_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Unity_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Unity_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Unity_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_V_Unity”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_V_Unity_Cutscene”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Kiji”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Yukimura_Skippy”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Default”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Eight_Star”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Military”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Neon”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Pimp”,1)
  • Game.AddToInventory(“Items.Preset_Zhuo_Trauma”,1)

Sizlerle paylaşacağımız Cyberpunk 2077 hileleri ve konsol komutları bunlardı. Hile kodları kullanımı konusunda problem yaşarsanız yorumlar kısmından bizlere ulaşabilirsiniz. Oyundaki ilerlemenizi kolaylaştıracak diğer oyun hileleri için ilgili kategoriyi ziyaret edebilirsiniz.

Paylaşımlar:

Konsey'in Benzer İçerikleri

Cities Skylines Hileleri
Oyun Hileleri

Cities Skylines Hileleri (Programsız)

Şehircilik planlaması yapabileceğiniz Cities: Skyline güncellemeler sayesinde çok daha oynanabilir hale geldi. Oyunun başında yapacağınız şehir planlamasını ilerleyen zamanda yapacağınız gelişmeler için oldukça önemlidir. Oyunda çok ilerleyip geri dönülemez bir

Kaydır Gelsin!

Diablo 4 Yetenek Sıfırlama Nasıl Yapılır?

Diablo 4 Yetenek Sıfırlama Nasıl Yapılır?

Diablo 4 yetenek sıfırlama işlemini yapmak oldukça basittir. Diablo IV oyuncuları seçtikleri sınıf karakter sonrasında oyuna başladıklarında aktif veya pasif olacak şekilde yetenek ağacında karakterlerini geliştirirler. Diablo 4 yetenek sıfırlama
AMD FSR Destekleyen Oyunlar Listesi

AMD FSR Destekleyen Oyunlar Listesi

AMD FSR (FidelityFX Super Resolution) teknolojisi ilk günlerinden beri çok konuşuluyor. Nvidia DLSS ile aynı işlevi gören bu teknoloji oyunlardaki performansı 2.5 kat artırıyor. AMD FSR destekleyen oyunlar listesi gün
FM 2023 Tiki Taka Taktiği

FM 2023 Tiki Taka Taktiği

Football Manager oyun serisi her sene bazı oynanış mekaniklerini iyileştirerek oyunculara çok daha gerçekçi bir futbol deneyimi sunmaya yaklaşıyor. Oyuncular dilerse kendi taktiklerini dilerse de dünya çapınca ün salmış taktikleri
Minecraft Deve Evcilleştirme Rehberi

Minecraft Deve Evcilleştirme Rehberi

Minecraft, düzenli yenilikler yaparak oyunculara sunduğunu oyun deneyimini çeşitlendirmeye devam ediyor. Minecraft 1.20 güncellemesi ile oyuna eklenen develer, oyundaki ulaşıma yeni bir boyut kazandıracak. Develerin oyuna ekleneceğini öğrenen oyuncular deve
Monster-Hunter-Rise-Baslangic-Rehberi

Monster Hunter Rise Başlangıç Rehberi

Monster Hunter Rise, Capcom tarafından geliştirilip yayınlanan, büyük haritaları keşfettiğiniz ve silahlarınızla canavarları avladığınız bir oyundur. Oyun 12 Ocak itibari ile Steam üzerinden PC platformuna da girişini yapacak. PC oyuncuları
Palworld Anubis Nerede Bulunur?

Palworld Anubis Nerede Bulunur? En Kolay Nasıl Yakalanır?

Palworld Anubis nerede bulunur merak eden oyuncular bu rehberimizde aradığı sorunun cevabını bulacaktır. Keyifli oynanış mekanikleri, keyifli grafikleri ve eğlenceli içerikleriyle ilgi çeken Palworld oyununda işlerinizi kolaylaştıracak Pal'lar vardır. Haritanın
Counter Strike 2 Rank Sistemi Nasıl Olacak?

Counter Strike 2 Rank Sistemi Nasıl Olacak?

Counter-Strike: Global Offensive için geliştirilen yeni Source 2 oyun motoruna sahip Counter Strike 2, yaz aylarında çıkış yapacak. Yeni oyun motoruyla birlikte oyuncular çok daha akıcı ve çekişmeli oyun deneyimi
Watch-Dogs-Legion-Guncelleme-Almayacak

Watch Dogs Legion Güncelleme Almayacak!

Ubisoft tarafından Watch Dogs Legion internet sayfasında yayınlanan duyuruya göre, oyunun 5.6 güncellemesi alacağı son güncelleme olacak. Yapılacak olan bu güncelleme sonrasında Watch Dogs Legion güncelleme almayacak. Duyuru oyunun bir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir