Oyun Hileleri

Sons Of The Forest Hileleri Nelerdir? Ölümsüzlük, Sınırsız Kaynak Hilesi ve Bütün Konsol Komutları!

Sons Of The Forest Hileleri Nelerdir?

Sons Of The Forest hileleri, hayatta kalmakta zorlanan oyuncuların işlerini kolaylaştırıyor. Hile kodları, özellikle çok tehlikeli bir bölgede yeterince sağlık malzemesi ve ekipman olmadığı durumlarda işe yarıyor. Bu yazımızda Sons Of The Forest’ta hilelerin nasıl kullanılabileceğini ve bazı konsol komutları hakkında bildiklerimizi sizlerle paylaşacağız.

Sons Of The Forest Hileleri

Oyuncuların çok fazla araştırdığı Sons Of The Forest hileleri, üç farklı grupta topladık. Oyuncu hileleri, oyunun genel akışına müdahale etmeyi sağlar. NPC hileleri, AI karakterler üzerinde etki eder. Diğer konsol komutları ise bütün her şeyi değiştirmenize yardımcı olacaktır.

Oyuncu Hileleri

  • godmode on/off: Ölümsüzlüğü açar veya kapatır.
  • buffstats: Bütün statları 100 yapar. (Açılık, susuzluk , dayanıklılık.)
  • regenhealth: Sağlığı yeniler.
  • addallitems: Bütün eşyaları verir.
  • removeallitems: Bütün eşyaları siler.
  • additem [eşya_adı]: Bir eşya verir (örn: motorlu testere, itfayeci baltası)
  • instantbookbuild on/off: Anında inşa hilesini açar veya kapatır.
  • showhud on/off: Arayüzü açıp veya kapatır.
  • superjump on/off: Süper zıplamayı açar veya kapatır.
  • speedyrun on/off: Daha hızlı koşmanızı açar veya kapatır.
  • cavelight on/off: Etrafınızdaki alanı aydınlatmayı açar veya kapatır.
  • createlight: Gezegene ışık kaynağı getirir.
  • settimeofday [1-24]: Oyun saatini değiştirir.
  • settimeofday morning: Saati sabah yapar.
  • settimeofday night: Saati gece yapar.
  • locktimeofday morning: Geceyi hızlıca geçirip sabah yapar.
  • forcerain heavy: Yağmurlu hava durumu.
  • forcerain sunny: Güneşli hava durumu.
  • season summer: Mevsimi yaz yapar.
  • season autumn: Mevsimi sonbahar yapar.
  • season winter: Mevsimi kış olarak yapar.
  • season spring: Mevsimi bahar yapar.
  • save: İlerlemeyi kaydeder.

NPC Hileleri

  • addcharacter robby 1: Kelvin’i çoğaltır.
  • addvirginia: Virginia’yı çoğaltır.
  • aigodmode on/off: Yoldaşları ölümsüz yapar veya ölümsüzlüğü kapatır.
  • aighostplayer on/off: Düşmanlara karşı görünmez veya görünür olursunuz.
  • aipause: Bütün yaratıkları dondurur.
  • aidisable: Çevrenizdeki bütün yaratıklar ve yoldaşlar yok olur.
  • aishowthoughts on: Yapay zekanın ne yapacağını gösterir.
  • killradius [alan]: Seçilen alanda ne varsa öldürür (örn. 16)

Diğer Sons Of The Forest Hileleri ve Konsol Komutları

  • addallbookpages
  • addallitems
  • addallstoryitems
  • addcharacter
  • additem
  • additemswithtag
  • addmemory
  • addprefab
  • addvirginia
  • aiangerlevel
  • aianimspeed
  • aiarmorlevel
  • aiarmortier
  • aidisable
  • aidodgetest
  • aidummy
  • aiforcestrafe
  • aighostplayer
  • aigodmode
  • aijumpdebug
  • aiknockdowndisable
  • aimemoryadjust
  • aipause
  • aipoolstats
  • airadar
  • airunworldevent
  • aishowanims
  • aishowdebug
  • aishowdebugcamera
  • aishoweventmemory
  • aishowhealth
  • aishownavgraph
  • aishowpaths
  • aishowplayerinfluences
  • aishowstats
  • aishowsurvivalstats
  • aishowthoughts
  • aistatadjust
  • aistructurelog
  • aitestsleep
  • aithought
  • aithoughtnocooldown
  • aivailstats
  • aiverboselog
  • aivillageclosest
  • aiworldeventstats
  • aiworldstats
  • aizonestats
  • allowasync
  • ammohack
  • animallimitmult
  • animalsenabled
  • animstatesgui
  • anisoenabled
  • Anisominmax
  • applydefaultmaterials
  • areashadow
  • astar
  • audio2dtest
  • audiodebug
  • audiodebugstates
  • audiodescription
  • audioparameter
  • audioplayevent
  • billboardenabled
  • billboardignorechanges
  • blockplayerfinaldeath
  • breakobjects
  • buffstats
  • buildermode
  • buildhack
  • cameradiss
  • camerafov
  • capsulemode
  • cavelight
  • characterlods
  • checkattachedentities
  • checkexitmenu
  • checkfrozenentities
  • clear
  • clearallsettings
  • clearaudioparameters
  • clearbushradius
  • clearmidactionflag
  • cloudenable cloudfactor
  • cloudshadowsenable
  • combatteststart
  • count
  • countgowithlayer
  • countlinkedstructures
  • counttag
  • createlight
  • creepyvillage
  • damagedebug
  • damagefreeformstructure
  • deathcount
  • debugplayerhitlog
  • debugplayermelee
  • demomode
  • destroy
  • destroyfreeformstructure
  • destroyragdoll
  • destroywildcard
  • diagrenderers
  • diggingclear
  • disablecomponent
  • disablegameobjecttester
  • disablego
  • disablegowildcard
  • disablescene
  • disconnectplayer
  • disconnectplayers
  • dismemberradius
  • dumplobbyinfo
  • duplicateobject
  • dynamicresolutioncycletest
  • dynamicresolutionoverride
  • dynamicresolutiontarget
  • enablecheats
  • enablecollisionbasedkillbox
  • enablecomponent
  • enablego
  • enablescene
  • enablestructureghosts
  • energyhack
  • exportlinkedstructurestojson
  • exposuresetspeed
  • filteraudio
  • findobjectswithshader
  • firstlookforce
  • follow
  • followstop
  • footstepdebug
  • forcecloud
  • forcecloudprofile
  • forceplayerexpression
  • forcerain
  • forceremovetrees
  • freecamera
  • gainstrength
  • gameoverdelaytime
  • gamepaddeadzone
  • gamepadxsensitivity
  • gamepadysensitivity
  • gccollect
  • getgamemode
  • getlayerculldistance
  • godmode goto
  • gotocoords
  • gotoforce
  • gototag
  • gotozone
  • grabsgeneratebuilt
  • gravity
  • greebledrockscollision
  • heallocalplayer
  • help
  • hideworldposfor
  • hitlocalplayer
  • igniteradius
  • importlinkedstructuresfromfile
  • inspectgo
  • instantbookbuild
  • instantrespawnhere
  • invertlook
  • invisible
  • joinsteamlobby
  • jumptimeofday
  • kickplayers
  • killlocalplayer
  • killradius
  • knockdownlocalplayer
  • lightninghittreechance
  • lightninghittreemustbeinfrontplayer
  • lightninginterval
  • listactiveentities
  • listdeathmarkers
  • listgowithlayer
  • listitems
  • listitemswithtags
  • listobjects
  • loaddebugconsolemod
  • loadmacros
  • loadplayer
  • loadscene
  • loadscenesingle
  • locktimeofday
  • loddebugbillboards
  • loddebugmaterials
  • loddebugranges
  • lodforce2ddistance
  • lodforce3ddistance
  • logging
  • loghack
  • logshowerrors
  • logshowinfo
  • logshownone
  • logshowwarnings
  • logtextures
  • logvirtual
  • mipmapstreaming
  • mipmapstreamingbudget
  • mipmapstreamingdiscard
  • mousexsensitivity
  • mouseysensitivity
  • navgraphforceupdate
  • netanimator
  • netskinnedbones
  • netspawnplayer
  • openmacrosfolder outputsnappointstofile
  • physicsupdatetime
  • playcutscene
  • playdeathcutscene
  • playdeathmarker
  • playdeathmarkerindex
  • playeranimparams
  • playerdebugcamera
  • playerinterruptkeys
  • playernetanimator
  • playervisibility
  • playgameover
  • postprocessingcomponent
  • profilersample
  • profilersnapshot
  • qualitytexture
  • radiodebug
  • refillcontainers
  • refreshentities
  • regenhealth
  • removeallitems
  • removeallstoryitems
  • removedead
  • removeitem
  • removeliving
  • removeshader
  • renderspheres
  • replaceshader
  • Reporterrors
  • reportlogsnow
  • reportwarningsnow
  • resetinputaxes
  • resetsettings
  • revivelocalplayer
  • robbycarry
  • robbyincutscenes
  • rumbletest
  • save
  • saveplayer
  • season
  • sendmessageto
  • setcurrentday
  • setdifficultymode
  • setexitedendgame
  • setgamemode
  • setgamesetupsetting
  • setgametimespeed
  • setinventorypercent
  • setlayerculldistance
  • setlookrotation
  • setopeningcrash
  • setplayerrace
  • setproperty
  • setsetting
  • setspeakermode
  • setstat
  • setstrengthlevel
  • settimeofday
  • setwindintensity
  • setworldobjectstaterange
  • showactivelights
  • showbutterfly info
  • showcollisionobjectnames
  • showdebugzones
  • showfps
  • showhud
  • showinworldui
  • showmeshmaterialnames
  • showmeshobjectnames
  • showmeshtrianglecounts
  • showobjectlocation
  • showprojectiletrails
  • showstimuli
  • showtriggercollision
  • showui
  • showworldobjects
  • showworldposfor
  • slapchop
  • spawnedobjectstats
  • spawnfallingtree
  • spawnitem
  • spawnpickup
  • spawnrenderspheres
  • spawnworldobject
  • speedyrun
  • sprinttoggle
  • superjump
  • survival
  • targetframerate
  • terrainparallax
  • terrainpixelerror
  • terrainrender
  • terrainrendersimple
  • terraintess
  • terraintessdist
  • testeventmask
  • testingsamplefps
  • timeofday
  • timeofdayconnectiondebug
  • timescale
  • togglebeamdebug
  • togglefiredebug
  • togglefpsdisplay
  • togglego
  • togglegrabberdebug
  • togglegrabsfacedebug
  • toggleocclusionculling
  • toggleoverlay
  • toggleplayerstats
  • togglestructureresistancedebug
  • togglesuperstructurerooms
  • togglevsync
  • toggleworkscheduler
  • trailer3
  • treecutsimulatebolt
  • treefallcontactinfo
  • treeocclusionbonus
  • treeradius treescutall
  • unloadscene
  • unloadunusedassets
  • unlockseason
  • visualdebug

Sons Of The Forest Hileleri Nasıl Kullanılır?

Sons Of The Forest hileleri ile oynamak istiyorsanız öncelikle bazı mod paketlerini yüklemeniz gerekiyor. Öncelikle “Thunderstore Mod Manager” uygulamasını kurun. Kurulum tamamlandıktan sonra “BepInExPack IL2CPP” ve “Sons of the Forest DebugConsole” mod paketlerini yükleyin.

Her şeyi yükledikten sonra Thunderstore Mod Manager uygulamasının sağ üst kısmındaki “Modded” seçeneğine tıklayıp oyunu çalıştırın. İlk yükleme tamamlandıktan sonra istediğiniz oyun kaydını açın ve F1 tuşuna basarak debug penceresini ekrana getirin.

Sons Of The Forest hileleri arasından kullanmak istediklerinizi kopyalayıp bu pencereye yapıştırın ve ENTER tuşuna basın. Ancak bu işlemi yapmadan önce mutlaka mevcut ilerlemenizin bir yedeğini almanızı öneriyoruz. Böylece bir sorunla karşılaştığınızda hemen bir önceki kayıttan devam edebilirsiniz.

Sonuç

Bu yazımızda oyuncuların merak ettiği Sons Of The Forest hileleri ile karşınızda olduk. Sizler de içeriğimizdeki hile kodları sayesinde oyundan daha fazla keyif alabilirsiniz. Diğer oyunlarda kullanılabilen oyun hileleri ve konsol komutlarına oyuncukonseyi.com/oyun-hileleri/ bağlantısından ulaşabilirsiniz.

Paylaşımlar:

Konsey'in Benzer İçerikleri

Stellaris Hileleri ve Konsol Komutları
Oyun Hileleri

Stellaris Hileleri ve Konsol Komutları

Paradox tarafından geliştirilen Stellaris, 2016 senesinde oyun dünyasına girdi. Uzayın derinliklerini keşfedebileceğiniz, medeniyetinizi yayabileceğiniz ve savaşlar yapabileceğiniz strateji oyunu olan Stellaris çok fazla oyuncu tarafından oynanıyor. Oyuncular bazı zorlu bölümleri

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir